Site Loader

جوانان ومسئله بیکاری روز افزون در کندز

از آن جای که بیکاری یا عدم اشتغال به عنوان مادر چالش ها در کشور عرض اندام کرده است، نسل جوان بیشترین صدمه را از این ناحیه متقبل گردیده اند.

ولایت کندز که برای راه یابی به کار، زمانی چراغ سبزی بود برای ولایت های همجوارش، اکنون این ولایت نیز در مانده گردیده است.

روی این ملحوظ، چهار شنبه نزدهم اپریل، شماری از مسئوولان نهاد های جوانان رییس اطلاعات و فرهنگ وشماری از ژورنالیستان درخانه رسانه یی میدیوتیک کندز در میز گردی زیر نام “جوانان و مسئله بیکاری روز افزون” به بحث وگفتگو پرداختند.

درین نشست دو طرف ژورنالیستان ومسئولان نهاد های جوانان روی حل مسئله بیکاری روز افزون درین ولایت تبادل افکارکردند.

مسولان جوانان از ژورنالیستان خواست تا درین مورد گزارش های را به نشر سپارند تا توجه دولت وجامعه مدنی برای حل این مشکل جلب گردد.

واز دولت خواستند تا زمینه جذب جوانان را در اداره های دولتی فراهم ساخته دیگر نگذارند این قشر برای دریافت کار به کشور های همسایه سرازیر گردند.

عبدالشکور دوست رییس اطلاعات وفرهنگ کندز این اقدام خانه رسانه یی کندز را موثر خوانده وخواهان راه اندازی همچو برنامه ها در آینده گردید.

روح الله ناظری آمر جوانان کندز از خانه رسانه یی خواست تا برای راه یابی به حل این چالش(بیکاری) نشست های وسیع تری را راه اندازی کنند.

Post Author: Admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *